turkan-5 Amineninnannesii yani bizde de var bebegim şu an 9 aylik genellikle disari çıktığımız zamanlarda oluyor
esraeerdogann Amineninnannesii her egzama alerji değildir doktor söylemişti alerji ihtimali genelde düşük olur dedi doktor benim bebeğimin yüzünün heryerinde vardı vücudunda da vardı yumuşatıcı kullanıyordum kullanmadım birde düzenli günde 3-4 defa nemlendirdm hiçbişey kalmadı
Sanal Amineninnannesii benimde 7 aylık oğlumda egzama var yüzünde geçen hafta alerji testi yaptırdık süte ve yumurtaya alerjisi çıktı ama diyet vermedi doktor . Ben açıkçası alerji kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çünkü özellikle güneşe çıkınca kızarıyor . La roche posay nemlendirici yazdı doktor çok sevmedim gözünü falan kızartıyor biraz değse eliyle mustela da kullanıyorum arada
Busrabsr esraeerdogann ama dunn kollarindada cikmaya baskadi her yerinde cok cogakdi yediklerimden olabilirmi
esraeerdogann Busrabsr bilmiyorum ki yediklerinizden mi değil mi benim bebeğiminde öyleydi yüzünde çok aşırı derecede vardı vücudunda da baya vardı nemlendirici sürünce geçti düzenli kullanınca sizde bir deneyin geçmezse doktora danışın
Ballilokumumm Busrabsr benim oğlumda da çıktı 5 buçuk aylık, Mustela Stelatopia kullandık sabah akşam düzenli sürdüm 3 4 güne geçti hiç bişey kalmadı ama ben yine de kullanmaya cildini sürekli nemli tutmaya dikkat ediyorum
Amineninnannesii Sanal bana mustela şampuan ve lipikar dediğiniz nemlendiriciden verdi sipariş ettim bakalım gelmesini bekliyorum