LeMabelle Ay koldan yapılan aşıda bize hemşire yara olcak kabuklancak sakın koparmayın iz kalcak falan demişti. Bir hafta oldu izi bile kalmadı iğnenin 🤷🏽♀️ Herkeste böyle yara olcak diye birşey yok değil mi ?
Mommysuna LeMabelle verem aşısından bahsediyorsunuz sanırım biz yaptıktan 2 ay sonra belirdi kızarıklık ve ucu hafif sarımsı iltihaplı gibi oluyor bundan bahsediyor hemşire bu tamamen normal bir durum ☺️
kirmizibasliklikiz_ LeMabelle kabuk olup dusmesi lazim o tuttugunu gosterir ama bu hemen olmuyor aylar sonra oluyor bizim 4 5 ay sonra olmustu
Cennetagaci LeMabelle 1-2 ay sonra oluyor hemen olmaz. Bizim 4. Ayda su topldı su an 6 ay olmasına 1 hafta var hala kabuk. Geç oluyor yani
htc1107 LeMabelle iz hemen oluşmuyor bizim de ilk zamanlar bişey yoktu şimdi kızım 3 ay 22 günlük yeni şişti iğne yeri pembe ve kabuklu izi var
LeMabelle Rabia55_ yani öyle bir anlatıyorlar ki olabilir gibi değil olcak diyince olması gerek gibi düşünüyor insan. Yara kabuklanma falan olmayınca bir sorunmu var diye düşünmeye başladım 🤦🏽♀️
LeMabelle kirmizibasliklikiz_ Peren89 Mommysuna hemen olan birşey değil o zaman değilmi 😇 ben hemen olcak sanıyorumm 1 hafta oldu aşı olalı
Peren89 Bızımde yaramız oluşmamıştı fakat 3 haftadan sonra kızarıklık oldu aşı yerınde ıltahap olmadı ama kabuk bağladı ama çoğu arkadaşımda hıc yara olmamış
Atlasss LeMabelle bizde de yara olmadı şuan 1 yaşında hemşireye sordum aşı izi kalması yeterli ufacık Bi nokta illa yara olucak diye bir şey yok dedi ufakta olsa izi varsa aşı tutmuştur bu bebeklerin cilt yapısına göre değişiyor