Merhaba hanımlar.. benim bebeğim 9 aylık sabahtan gece boyu süreki emiyor gece uykusunda ağzından çıkıyo ağlayarak uyanıyo bu sebepten dolayıda uykumuz çok kalitesiz bi halde artık çok yoruldum biberonla devam sütü veriyim diyorum benim göğsüme alışkın olduğu için kabul etmiyo defalarca denedim.. süttenmi kessem diye çok düşünüyorum çnkü çok yıpranıyorum he biberonla devam sütü içse bi nebze rahatlıcağımu düşünüyorum ama sizce ne yapmalıyıım?