Busra9290 babanesine onceden soyle alisikti yakiniz biz kaynanamla surekli gorusuruz bir kere calismadan once sadece 11 aylikken 5 saat yalniz birakmistim kuafore gidip sac boyattigim icin yada disarda isim varsa 1 saatlik falan birkac kez birakmisligim vardi. Sut olayinida emziriyodum sabah evden cikmadan emzirip aksam gelince sut sagip birakiyordum zaten yasini gectigi icinde ek gidayi aliyordu o yuzden gonlum rahat etti ilk 3-4 ay hep her aksam kaynanamdan kizimi almaya gittigimde orda sutumu sagip birakiyordum kaynanam aralarda sutumu iciriyordu kizima kasikla birde kizimin kendine ait yemeklerini birakip ona gore yemek yapiyordu kayinvalidem. Mesela somon baligi, orjinal tavuk ,koy yumurtasi , kuzu kiyma yicegi meyveleri falan alip birakiyoruz hala daha onlardan birseyler yapiyor kayinvalidem simdi sut sagmiyorum aksamdan aksama emiyor kizim cunku 19 aylik artik 2 yasini tamamladiginda emzirmeyi sonladirmayi dusunuyorum zaten artik eskisi kadar cok sutum yok.
Ben gelincede ciglik cigliga kosuyordu bana kizim hala daha kapida bekler balkonda benim gelcegim saat cikiyorlarmis hatta birkac aksamdir kayinpederim falan bekliyorlar beni sonra ben zile basincada kimooo demeye calisiyor mooo diyor 😃😃 sonrada egilerek annniiii diye bagiriyorkapida heyecanlanipta 😃 bazen oyle yapmiyor babasina yapiyor ama genelde bana 😃