Kuzeybey2209 merhaba inanın sordukları sorular bebeklerin aylarına göre bile değişiyor. Fakat doktorumuz şöyle dedi otizme yaklaştıran davranışlar da var uzaklaştıran davranışları da var o yüzden tanı koyamam ama derhal özel eğitime başlayın ve ekranı hayatınıxdan tamamen çıkarın. Yaklaşık 1 aydır hayatımızda ekran yok. Zaten öyle çok da izlemiyordu ama sonuç olarak izliyordu. Anladım ki bu işin 5dksı 10dksı yok. İzlemeyecek. Ve inanın bir ayda birçok şey değişti. Göz teması süresi arttı, donuklupu mutsuzluğu gitti şimdi gülücükler saçıyor. Birkaç gündür işaret parmağını havaya kaldırıyor bişeyleri gösteriyor ama bize bakmadan gösteriyor. Hiç komut almıyordu şu an yeni yeni alıyor vs. Yani şöyle diyebilirim ki uyumadığım ve işte olmadığım her dk başında bir aktivite peşindeyim ve gerçekten değişim var