Oğlum sürekli refleks halinde yüzümü çiziyor yırtıyor vuruyor 14aylik çoğu zaman tepki vermemeye çalışıyorum ama napmaliyim. TV izlemiyir bizler sakin insanlarız bizden de görmüyor bu hareketleri. Mesela elinde bişey var izah ederek annecim bu sana zarar verebilir deyip elinden alıyorum hemen vurmaya çalışıyor kucagima alsam yüzümü çiziyor. Yüzüm de iki yer kedi tirmalamis gibi