Seymasare316 Merhabalar, 24yaşındayım kızım 2buçuk yaşında. 6-7aydır 2.çocuğu istiyoruz ama henüz bi gebelik yok. Düzenli adetim devam ediyor. Sizce bi kadın doğuma görünmeli miyim? Neler tavsiye edersiniz? Herkese hayırlı ramazanlar..
AyazisMom Seymasare316 1 sene olmadan bir tedavi vs baslanmıyor diye biliyorum ben kadın doguma gitsenizde yumurtlama zamanınıza senk getiriyormusunuz iliskiyi ? Buda onemli bir etken