Canderinsumeltem Tansuyilmaz evet cannm sinirlenip bagırıyo sakinleştirmek için ne yapsam nafile daha çok hırslanıyo sabretmekden başka çare yok 🙏
Gzmberra Canderinsumeltem aynı şeyleri bende yaşıyorum bizde emzik kullanıyoruz doğduğundan beri sıkıntılı emzirmek kucağımda emzirme pozisyonunda kesinlikle durmuyor 1 aydır uykusu arasında emziriyorum önce emzikle uyukluyor o ara çıkarıp meme veriyorum her gün emzik bırakma kararı alıyorum ama o da olmasa ac kalcak biberonda tutmuyor mama sevmiyor 4 aylığız sabırla 6. Ayı bekliyorum burda okuyunca yanlız değilmişim diyip daha da sabrediyorum..
Elele Canderinsumeltem atak döneminden dolayı galiba meme reddi. Biberon kullanıyor musunuz? Biz de bi iki aylıkken yaşadık biberondan dolayı bi de dördüncü aya doğru atak döneminden sebep. Yatarak emzirebildim biraz biraz o şekilde atlattık şükür ataktansa dördüncü ayın sonuna doğru bitiyor zaten çok acıkmasını beklemeden ara ara teklif edin yatarak gezerek artık her şekilde ben yatırıp ters poZisyonda yatıyodum öyle emiyordu 🤦🏻♀️
Canderinsumeltem Elele valla canım atak dönemindeymiş bi arkadaşa baktırdım da 20 agustosda bitecekmiş şuan tam 3.5 aylık uyku arasında veriyorum sadece resmen başında bekliyorum emzirmek için biberon hiç kullanmadım ama emzik verdim emziktenmidir nedir anlamıyorum ki geçer inşallah diye dua ediyorum
Elifhfsa Benimkide devam ediyor sütüm az alçak diye çok korkuyorum ve nette hep araştırıyorum memeyi görünce çığlk atıyor ama elini herşeyi emiyor insan deli oluyor bukdr uzun sürermiş blmyorum 1 ay oldu bizim ki 3 ay 10.günlüğüz devam ediyor nezmn btcek her seferinde korka korka yatyor um ama olumsuz emmiyor aç kalıyor sanki kilo almiyir napcam blmuom aetik böle devm ederse idrar tahrili fln istycem doktor san ben
Puhukuzusu Canderinsumeltem “Emzik “kolesistokinin” hormonu salgılanmasına neden olur, Bebek emer emer emer.. ve tokluk hisseder, anneyi emmek istemez, süt üretimi azalır, kilo alımı düşer.” emzirme akademisi adlı grupta adminlerin yazısından.
Elele Canderinsumeltem öyle oluyor evet anlıyorum canım insan kahroluyor o ağladıkça orda ben de iki defa yaşadım çok zor ten tene temas yapın yapabilirsen duşta emzir ben kışa denk geldi yapamadım ama ten tene temas yaptım yapabildiğim kadar yatarak emzirmeye çalış çok acıkmadan teklif et ara ara bebek müzikleri beyaz gürültü falan aç yandan sakinleyip içiyordu öyle benim oğlum. böyle böyle az da olsa içe içe atlatırsınız inşallah. Benim oğlum emzik delisiydi ben meme reddi olunca emzik de biberon da vermedim sürekli meme teklif ettim acıkmasını beklemeden ara ara öyle öyle atlatmıştı üç aylık falandı emziği de ağzına almaz oldu meme delisi olmuştu o dönem😊 inşallah atlatacaksınız sen üzülme pes etme 🤗
Puhukuzusu Canderinsumeltem canım, emziği 3-4 güne unutuyorlarmış bence ağlasa da bir kaç gün dayan, yani kucağında gezdir böyle ilginç şeyler göster oda oda dolaştır ağlamaz bence, bizimki kucakta gezerken hiç ağlamıyor kesiyor ağlamayı. Emzikten kurtulmanın yolu çöpe atmaktır diyor emzirme uzmanları (emzirme akademisi adlı Facebook grubunda sorulara yanıt veriyorlar)
Canderinsumeltem Puhukuzusu normalde bugün başlayacaktım atacaktım emzigi canım ama okdar çok ağladı ki ne yapsam susmadı çok üzüldüm onu öyle görünce küçüçük gözlerinden pıtır pıtır yaş akıttı dayanamadım 🙂
Yusuf_Kerem3 Ben bu meme reddini battaniye ile sallayarak aştım genelde akşamları yoğun şekilde ağlayıp kabul etmiyor du her seferinde babası ile battaniye de sallayarak usulca konuşarak sakinleştirdik ardından gece yanımda yatırdığım için yatağa koyup yanına yatıyor dum ellerini tutup hemen emzirince reddetmesi minimum a indi her bebek özeldir ve aynı tepkileri vermeyebilir yinede denemenizi tavsiye ederim
Umybscn Canderinsumeltem biberon kullanıyorsanız biberonu bırakıp alıştırma bardagıyla verin ben o şekilde döndüm meme reddinden
Puhukuzusu Canderinsumeltem çocuk bu herşeye ağlar ben de kıyamıyorum ama bu durumda kararlı olmak gerekiyor, çünkü memeye döndürmek önemli bir mesele. Her ağladığında meme teklifi deneyin bi bakalım ne yapıyo emzik yerine meme
Canderinsumeltem Zeynonunannesi duşu denedim şimdi ama yine hüsran çok kötü agladı canım kuçük kurbağayı açtım ondada nafile ben napacam anlamıyorum kafayı yememe az kaldı
Canderinsumeltem Elele şimdi duşu denedim canım yok almıyo çok kötü agladı sakinleştiremedim emzigide yarın çöpe atacam yanımda olunca dayanamayıp veriyorum üzülüyorum vala çok üzülüyorum
Elele Canderinsumeltem olsun canım pes etme sen ara ara teklif et zorlama ama zorlayınca iyice uzaklaşıyorlarmış kaç aylık bebeğin
Canderinsumeltem Elele 3.5 aylık canım ısrar etmiyorum artık ama yıpranıyorum gerçekten tadına baktım sütün şimdi yediklerimden kaynaklı acı mı diye yok tadı da tatlı
Tnzle Canderinsumeltem benim kizimda kucağıma aldığımda agliyodu bazen emiyo ama emmeyince yatarak veya sarkarak emziriyorum siz de deneyin isterseniz geçen ay 400 gram almış az dediler idrar tahlili temiz çıktı
Canderinsumeltem Tnzle bi idrar testi de ben mi versem ki sarkarakda emzirmeyi denedim canım sadece bikere başarılı olduk sonraki emzirmede denedim kabul etmedi yatarak hiç almadı şimdiye kadar zaten napacam bilmiom valla çözüm yolu bulmam lazım nereye kadar uykuda emzirecem büyüdüğünde çok uyumakda istemeyecek napacam bilemedim çok çaresizim
Elele Canderinsumeltem biberon da vermiyormuşsun atak döneminden de oluyor ama senin yeni değil galiba bu dönemlerde yeni başlıyor atak dönemi geçince kendiliğinden normale dönüyor belki başka sebebi vardır alerji vs olabilir mi acaba ondan dolayı da meme reddi oluyor rahatsız ediyor süt bebeği
Zeynonunannesi Canderinsumeltem öyle şeylere inanmaa süt acı olmaz Emzirme danışmanı güliz onat var onuntakip et canım yazdıklarını paylaştıklarını oku istersen irtibata da geçebilirsin ama sabır en güzel şey panik stres olmadan emzirmek sakin dinlendirici müzikler açmak yada beyaz gürültü yada kendin şarkı söylemek sakin sakin ten tene emzirmek zamanla olacak merak etme sende buraya girip başka arkadaşlara tecrübelerini yazacaksın herkesin başına geliyor
Tnzle Canderinsumeltem yaptır bı canım bu aylarda oluyo çocuklarda devamlı öyle yapmaz diye düşünüyorum inş ama bu dönem zor bı şekilde verin diyo doktor hemde zorlamayin işimiz zor