Deletedmom_49 Benim kızım da 13 aylık. Her öğrendiği şeyi yapmıyor o da. Ara ara es veriyor. Bu Çocuk gelişiminde olağan bir durum. Bir dönem yapmazlar ancak sonra daha güzel bir şekilde yapmaya başlıyorlar.
Bu ara benim kızce de 8,5-9 kilo, ek gıdayi pek istemiyor. Hep memede kalmak istiyor. Dr emdiği surecw kilo almaz dedi. Ama ben sırf kilo alsın diye emzirmeyi kesmiyorum çünkü tüm ek gıdalardan faydalı, bağışıklık sistemini güçlendiren bir besin. Bir sene daha sabredip biraktirmayi düşünüyorum