161525 Toprak655 vallahi ben o kadar çok şey denedim ki sütümü arttırdım 3 poşet sağıp koyuyordum ek olarak dolaba bı de fındık ceviz kaymak tahin her gün yedim yağlansın süt diye ama olmadı ilk. 2 ay mama ve sütle güzel kilo aldı mamayı bıraktım 2 ay neredeyse toplam 200 ve alıp sadece 5 cm boy uzadı kilo alımı az olunca tekrar mamaya başladık denediklerimi tavsiye ederim belki sende işe yarar bı de imom latte de kullandım
Aslanbilal Benim de öyleydi ilk 2 ay mama da kullandık sonra gece emzirmelerimi arttırdım ve tahin pekmez ,et mantar yumurta her gün mutlaka tükettim çok farketti ..size tavsiyem gece bebeğinizi sık sık emzirin gece emmesi çok kilo aldırıyor