Kızlar son bir aydır neredeyse haftada iki kez birden bire burnum kanıyor. Bu sabah burun kanaması ile uyandım. Var mı böyle bir şey duyan. Yarın sanan sağlık ocağına gideceğim ama son ikidir çok şiddetli akıyor diye de biraz endişe ediyorum açıkçası. Doğum yapalı neredeyse 17 ay olacak. Çalışan biriyim yoruluyorum yetişemiyorum bir şeye ondan mı açan :/