Merhaba kızlar benim bebeğim 5 aylık iki üç ay öncesinde boynunda eğrilik farkettim doktora götürdük boyun eğriliği denildiği fizik verildi yapıyorum duzeliyor aradan zaman geçince tekrarlıyor başına gelen var mı kendimi çok kötü hissediyorum Allah’a isyan etmiyorum ama kızımla aynı ay olan bebekleri görünce içim cız ediyor başına gelen anneler lütfen yardımcı olabilir mi