Evet acı gerçekle bayram alışverişinde yüzleştim…… kilo almışımmm evde tayt falan giydiğim için hiç anlamıyordum sezaryen göbeğim var sadece diyordum ki malesef öyle değilmiş🙄 denediğim pantolonlar olmadı bir üst bedeni oldu eve gelip tartıldım 7 kilo fazlam çıktı🤦♀️ Emziriyorum 17 aylık bir kızım var evde spora başlamayı düşünüyorum program falan indirdim ama size sorum yeşil çay içsem sütü etkiler mi ya bu konuda hiççççç fikrim yok🙄