Ozdenoz Bebeğimin kalbinde bir delik olduğu ve pulmoner hipertansiyon olduğu söyleniyor buna bağlı küvözde aynı durumu yaşayan ve bebeği iyileşen iyileşmeyem oldu mu çok kaygılıyım yardımınıza ihtiyacım var
Asllihhan Ozdenoz o hastalıkları bilmiyorum fakat benim bebeğim solunum sıkıntısı yüzünden 4 ay küvezde kaldı
ahmtasd Asllihhan merhaba kaç haftalık doğmuştu acaba şimdi durumu nasıl benim bebeğimi de küvese aldılar