Merhabalar,bebeğimin doğduğundan beri memeleri şiş.Bu zaten ikinci bebeğim,o yüzden telaş yapmadım.Ama hala geçmedi.Doktor 2 yaşına kadar normal,geçmezse erken ergenliğe sebep olabilir dedi.Hiç geçecek gibi durmuyor.Başına gelen var mı?Acil yardım lütfen