Eymeninannesi35 Bir kaç kez yürüyüşte taktım o kadar uygun fiyata satıyorum 120 isteyenlerle iletişime geçebiliriz😊
babyalparslan Eymeninannesi35 merhaba bende şuan bakıyorum ve aciliyetim var perşembeye kadar almam lazım fiyatta biraz daha yardımcı olabilir misiniz
G_ADAN Seyma40 Dndn hayır kızlar maalesef yenidoğan aparatı yok. Ama çokta gerekli bir şey değildi açıkcası almadım ben 2 3 aylıktan beri bu şekilde kullandım aparatsız gerek gördüğüm zamanlarda altına ip incecik yastık koydum. Zaten yenidoğan aparatının amacı boyunu yükseltmek. Deseni bu https://www.hepsiburada.com/solomombaby-yenidogan-set-sevimli-kuslar-0-4-yas-p-HBV00000CLXA4?magaza=Bebeevi&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-other-pla&gclid=Cj0KCQjwvdXpBRCoARIsAMJSKqLqpLCFA_sgELnEneB91UoFwVbAmWDssEkgvKys48tmCx5gV3xC8SMaAjcXEALw_wcB