Japonica Merhaba, Oğluma Prima Harmony kullanıyordum, bugün ilk kez normal prima kullandım. Hemen ilk bezde pişik oldu. Sizce tesadüf müdür yoksa bez değişikliğinde ilk bezde hemen pişik olabilir mi? Böyle bir şey yaşayan var mı?
Derya_eliz Japonica Biz kızım doğduğundan beri slepy kullanıyorduk. Deneme amaçlı molfix kullanmaya başladık hemen pişik oldu .Bende bir slepy bir molfix kullandım.sonrasinda pişik olmadi.ikisine de alıştı.
goktugmom_061220 Japonica Primanın pişik yapacağını hiç sanmıyorum. Bende premium care kullandım ilk 4 ay sonrasında aktif bebeğe geçtim hiç bir problem olmadı. Prima en iyi bez markası.