smeyyed bebeğime ilk defa ayakkabı alacağım. ilk adım ayakkabısı olarak hangi markayı tercih ediyorsunuz
Aklimdasin smeyyed 2 adet aldim evde vicco benzer bi ayakkabı giyer o daha yumuşak her zaman değil ama arada alışsın diye. Birde nike aldım onuda dısarıda giyiyoruz.nike bence daha iyi. Ayak bileğine kadar tam kavrıyor ve daha uzun süre dengede ayakta durmasını sağlıyor
cydcvk smeyyed adidas ilk adımı çok iyi hafif ama çabuk deforme oldu tabanı ince. Vicco ağır geldi kızıma
cydcvk smeyyed adidas ilk adımı çok iyi hafif ama çabuk deforme oldu tabanı ince. Vicco ağır geldi kızıma
Esra17 smeyyed vicconun klasik ilk adım ayakkabısini aldım canım ikizlerim var oğlum koşuyor resmen rahat yani 😂
kaganege Biz ilk adim nike aldık,sonraki ayakkabıları nike ve vicco karışık devam ettik o anki bütcemize göre,yazin kesinlikle igor sandalet. Hepsi hafif rahat ayakkabılar 🤍