Gulser35 Bebeğim 20 günlük. Ağzı açık uyuyor. Fizyolojik serum yapıyorum düzenli olarak burnu açık ama ağZı çoğu zaman açık uyuyor. Emerken veya emzik ağzındayken herhangi bir sorun yok, nefes alıp vermesinde. Bu durumu yaşayan var mı acaba.
purpleblue Gulser35 benim kızım da 28 günlük ve ağzı açık uyuyo. Ağzı açık uyuması sıkıntılı bi durum mu?
Gulser35 purpleblue Burun bir nevi ciğerlere açılan bir kapı görevi olur. Hava akciğerlere ulaşmadan önce burundan geçer ve burada yabancı maddeler süzülüp nemlendirilir. Ağızdan alınan bir hava yabancı maddelerden arınmamış bir şekilde akciğerlere ulaşırmış. Yorgunluk hava yutması gibi şeylere sebep olabilir.