ElfgmzArar Bugun 40 ımız doldu ama benım hala kanamam devam ediyor sezeryan doğum yaptım ne zaman biter bu kanama doktora gıtmem gerekiyor mu ne zamana kadar normal sayılıyor bilen varmı