Kızlar iyi akşamlar benim aklıma takılan bazı konular var kendime bile coğu zaman acamıyorum bu konuyu ama artık herkes devamlı bu cocuk cokdan konuşmalı dedikce içim içimi yiyor size sormak danışmak istedim.
Bir Oğlum var 21 aylık ve konuşamıyor baba diyordu şimdi baba demiyor anne kelimesini birkaç kez söyledi şimdi onuda söylemiyor bir kelime öğreniyor diğer öğrendiğini unutuyor sanki birdaha söylemiyor. Bişey istediğinde a-a-a diyor o şeyi gösteriyor dede diyor alo diyor telefon caldığında veya telefon ile konuşduğumda banada cevrem hep cokdan konuşması lazımdı diyor bu cocuk evde tek bütün gün sadece benle vakit geçiriyor zeka oyun kartlarını gösterip üzerindeki figürleri söylüyorum söyletmeye calışıyorum ama oğlum sadece kartları elimden cekiyor ama üzerindeki figürlerle ilgilenmiyor bile erkek cocuk anneleri özellikle oğullarınız nezaman tam anlamıyla istediklerini söyleyebildi anne demeye başladı baba demeye başladı normalmi bu durum doktorumuza gitmeyede korkuyorum acıkcası