Kedimin kanser olduğunu öğrendim, kemik erimesi var. İştahsız, yürüyemiyor ve sürekli bağırıyor . 5 gündür ağzına hiç bir şey sürmedi birazcık yoğurt dışında, su Bile içmedi.
ben acı çekerek ölmesini , sürünmesini istemiyorum. Onun canı yanıyor benim de canım yanıyor, üzülüyorum.
Ben kedimi uyutmak istiyorum ( iğneyle öldürme) bunun dini boyutu nedir? Hiç olmazsa acısız bir anda ölsün istiyorum. Bu benim için çok zor fakat çarem kalmadı.
bir canın hakkına girmiş olur muyum ?