GulhAnil Kızlar buhün kızımın 4.ay aşısı var ama kızım 3 gündür hasta grip oldu ateşi sürekli yükseliyor böyle bi durumda aşısını yaptırmak istemiyorum vücudu daha da halsiz düşer ateşi daha çok olur diye sizce doğru bişey mi yapıyorum?
Serene GulhAnil Zaten hasta olduğunda aşıyı yapmıyorlar erteliyorlar.aile hekiminizle görüşün,o sizi yönlendirecektir.