cikolatahurma senemmgncr ben oradan iki sefer alış veriş yapmıştım hem uyguna hem de kaliteliydi şuan nasıl bilemem
Kahvecolik senemmgncr öncesinde evet güzeldi ama şimdi berbat iki tane eşofman takımı iki sweat aldım L benden alımda salaş olsun dedim bi geldi 10 yaşındakı kardeşime anca olur
visnelikadin Ne alacağınıza bağlı bir bir dönem kumaş pantolon veriyorduk güvenilir bir site kalitesini bilemem