Ben çok sorup araştırmıştım ama cevap bulamamıştım.. şimdi araştıran anneler olursa diye bu paylaşımı yapmak istedim. Bugün Değer hoca ile ameliyatımız vardı. Hem kasık fıtığı hem de sünnet aynı anda olduk. Bebeğim henüz 45 günlük ve ameliyatı çok başarılı geçti. Değer hoca o kadar ilgili, o kadar cana yakın ve işinde başarılı ki gönül rahatlığıyla herkese önerebilirim. Ben cevap bulamamıştım, inşallah araştıran annelere bir yardımım dokunur ☺️