selmasln emeklemeye bugün başladı öncesinde sürünüyordu🤣 üst 2 alt 2 toplam 4 dişimiz çıktı. Baba ve gel diyor. alkış , el sallama ve eliyle ağzını açıp kapatıp ses yapıyor. Bultak oyuncağı, yumuşak küpler, üst üste dizilen halkalar bu ara favorimiz. Diş kaşıma zımbırtıları da tabi kiii. Buzlukta tutup veriyorum. Meyve süzgeçlerine de buzlukta beklettiğim meyve sebzeleri koyup veriyorum. Salonda bırakıyorum bende pek eşya da yok. Kafasına göre geziyor 1 haftadır öyle. Kahvaltı ve akşam yemeği yiyor bazen kahvaltı kayıyor öğlene. Yoğurt ve havuç favorimiz. Yumurta sarısıyla da aramız iyi. Eline vermeye başladım 2 gündür güzel yiyor. Dün çooook zor bi gündü. Diş geliyor sanırım yine. Pişik de yapmış. İlk kez çocuğum katıla katıla saatlerce ağladı. Şarkılar söylüyorum biraz susuyo tekrar ağrısı vuruyo başlıyo ağlamaya. Artık dayanamadım bi o ağladı bi ben :( sonra bitik düşmüş olcak ki erkenden uyudu 14 saat falan uyudu bi kere emmeye kalktı sadece. Normalde 11:30-12 gibi uyuyoruz sabahları 9-10 gibi kalkıyoruz. Gece en az 2-3 sefer emiyor, atak zamanları 6-7 kere kalktığı oluyor. Sürekli şarkı söylüyorum ona. Kitap okumaya çalışıyorum. Değişik mimikler yapıyorum öğretmeye çalışıyorum. Seviyorum ama daha çok🤣🤣🤣 yataktan çok geç çıkıyoruz. Gün içinde sık sık da uğruyoruz her swferinde uzun uzun sevişiyoruz kızımla 🥰 genelde 2 uyku yapıyor 1-1,5 saat sürüyor uyandıktan kısa süre sonra yapıyor.