Burada yazılanların tümünü denemiştim. Hepsi işe yaramıştı ama geçici çözüm olmuştu. En sonunda gümüş kapak almıştım. Biraz pahalı ama sonuç muhteşem. Yok artık ne alakası var demiştim ama iyiki kullanmışım. Emzirmediğim dönemde onu takıyordum. Gerçekten iyileştirici etkisi var.