Nursena0606 ecee034 buzdolabında saklanır. 2 ay kullandım. Soğukluğu konusunda hiçbir sorun yaşamadım ve gazına çok iyi geldi.
deniz-95 ecee034 açılana kadar dolapta, açıldıktan sonra oda sıcaklığında saklanır. Prospektüsünde yazıyor zaten.
CizerBirAnne Buzdolabında saklanması gerekiyor. Üstünde açtıktan sonra oda sıcaklığında diyor ama oda sıcaklığında bırakınca doğru düzgün damlamadı. Ayrıca soğuk olması sıkıntı olmuyor. Gerekirse bir kaşığı sıcak suyla ısıtın, damlaları kaşığa döküp öyle verin.
Sedaekrem ecee034 ben ılk kullandıgımda dolapta sakladım sonra oda sıcaklıgında bıraktım prospektusynde yazıyor dıye hatıröıyorum
Sedaf ecee034 oda sıcaklığında saklarsın 4 hafta kullanım ömrü var dolapta sallarsan daha uzun bende dolap kapağında saklıyorum.
fatmaemin ecee034 bende kaç ay kullandım bebeğime hem biogaia hmde maflor ama ikiside oda sıcaklığında kullandım bi problem olmadı
Buseasaf ecee034 bende buzdolobinda sakliyorum ama damla dondu akmıyo çözülsün diye dışariya koydum gene akmiyo mecbur baska bi damla daha alicam😒
Minnakordek ecee034 kız biogaina dolaba girmez aldıktan sonra zaten 1 aya bitmesi lazım açılana kadar dolapta açıldıktan sonra oda ısısında olmalı kuru güneş görmeyen yerde soğuk zincir ilaç olduğu için eczacı çılgın çılgın fikirler vermesin biz 3 ayda belki 10 paket bitirdik