Biz 1 hafta geçti öyle yaptırdık. Ebe nin de ne aradığı var ne haber verdiği. Biz müsait olamadığımız için anca gidebildik ben biliyordum aşı olacağını. Ama bilmesem ebede aramasa araya kaynayacakti demek bizim aşı. Benim bildiğim herkesin ebesi arayıp söylüyor. Bizim ebe sorumsuz sanırım hiç ilgilendiği bile yok. Aşının yan etkilerini bile kendim araştırıp öğreniyorum. Kadının umrunda değiliz.