Tam yaklaşık 1,5 aydır bebeğim her emdiginde memede çığlık çığlığa aglıyor meme reddi desen degil çözemedim hergün bunu yaşıyorum her 2 saatte bir aynı 3 aylık bu arada. Doktora gittm kilo kaybetmiş 4.800 e inmiş şok oldum görünce emmeye emmeye bu şekilde oldu 5 dkda olsa kardır deyip hep zorladım mamaya başlamak istedim çevredekiler öcüymüş gibi verme verme dediler böyle oldu. Mamaya başladık 1 haftada toparladı baya ama bu emme işine hala cözğm bulamadım gaz sıkıştırır gibi aglıyor süt ürünlerine alerjisimi var acaba diye düşündük doktora götürdüm bişey yok dediler öyle olsa kakasında kan olur dersinde kızarıklık döküntü olur dediler yolladılar pek inanmadım her doktor farklı söylüyor ne yapacagımı bilmiyorum sütün az gelşyor olabilir sinirleniyordur dediler. O kadar bunaldımki saçımı basımı yolasım geliyor emmek isteyen bi bebeğim var ama ememiyor mecburen bıraktırıyorum bu sefer sahada cok aglıyor heryerde bi cözüm arıyorum böyle ama bulamıyorum sıyırmak üzereyim ya