Kizlar kendimi cok kotu hissediyorum bebegim 3 bucuk aylik 1 ay erken dogdu 2 bucuk aylik 11 gun kuvezde kaldi 2080 le çıktı kuvezden her ay guzel kilo aldı suan 16 temmuz da 4920 geldi kilosu bebegim gunduz hic uyumuyo ama gerçekten hic yani ayağımda saatlerce sallayarak uykusunu alsin die uğraşıyorum gündüzleri 1 saate bir en gec çok nadir 2 saatte emiyo her istedikçe veriyorum aksam 9 bucukda gece uykusuna yatiyo 11 bucuk 12 gibi tekrar emziriyorum bida uyuyo gece 3 e saat kuruyorum ama 2 gecedir saat kurmama rağmen uyanamamisim çok yorgun oluyorum gunduz hep ayağım da her daim yemeğimi islerimi bebegim kucagimda oyle yapıyorum o kadar kotu hissettim ki aç birakmisim gibi geldi bebeğimde uyanmamis 2 gecede 5 gibi uyandı onun sesine uyandm yani 6 saat uyumus oldu uykusunu almis keyifle uyandi ama ben çok kotuyum benm yuzumden ac kaldi doktor da uyandir sekeri düşer hastanelik olur demisti çok kotuyum suan😔