Katun MinikPrensesannesii bizim şuan oturduğumuz yerde öyle. Sizin 3 sene olmuş gidicek misiniz bu sene batıya
Uygarben Katun anladım canım polisse merkezde daha rahat eder diyecektim ama askeriyeyi pek bilmiyorum. Hayırlısı olsun inşallah 🙏
Nihalalp MinikPrensesannesii Bu sene çok kişi gidecek heralde bizde gideceğiz bende hastanesini ve aile hekimlik lerini merak ediyorum nasıl acaba doktorlar hemşireler anlayışlı mı malum bebeklerimizin aylık takibi var
Kubra3525 Katun merkeze sınava gitmiştim hiç begenmedm hep yokuş yüksekova daha iyi havalimanıda burda zaten ulaşım açısından sıkıntı merkez kiralık ev olarakta sıkıntıydı şuan ne durumda bilemiyorm lojman aşırı eski
Katun Kubra3525 bende öyle duydum ya zaten istemiyorum hakkariyi🥲gönlümden geçen mardin veya diyarbakır eşim ilk sıraya hakkari yazmış🙄
Kubra3525 Katun ev sıkıntı orada eşimin bi arkadaşı ailesini getirmedi lojmanda kalıyor ama lojmanda aşırı eski aile için olmaz bence diyarbakır çok güzel keşke yazsaydınız
Kubra3525 Katun hakkari çıktıktan sonra ilçe belli oluyor belki burası olur burdaki evimi çok seviyorum bırakasm gelmiyor valla😂