Arkadaşlar 2 aylık oğlum doğduğundan beri gözü akıyo damla kullandım geçmedi her gün öasaj yapıyorum son bi haftadır göz kenarlarında iri çapaklanmalar oluyo siliyorum geçmiyo sürekli çıkıyo doktor bi sene bekleyenilirz sonra göz doktoruna görünürsünü geçmesse dedi neşer yapabilirim anne sütünü duydum yapan var mı