miniikmucizeem Merve12937 ben babe marka şampuan var onu kullanıyorum kaşlarına ve saçlarına çok memnunum fiyat olarak biraz pahalı olabilir ama baya uzun gidiyo 3 aydır kullanıyoruz daha yarılamadı bide onu deneyebilirsiniz
hazalikom Merve12937 bir süre geçiyor sürekli oluyor. Boşuna biter diye beklemeyin bebeğim 11 aylık hala var az az bıngıldak kapanana kdr geçmiyormuş
Yasemin38 Merve12937 banyodan 1 saat öncesinde bebek yağı sür canım ve banyo yaptırmadan ince uçlu tarakla tara sonra yaptır banyosunu
BuseBlt Merve12937 ben bebeği tek başıma yikayamiyorum kayınvalidem gelecekti ama tam net değildi, dedim şimdi zeytinyağı sürerim o da gelmez kalır kafası öyle yağlı 😂