Urasali Biri1 sadece sarısını veriyorum 6. Ayda başlamıştım vermeye. Kayısı kıvamında veriyorum. Tadımlar bitince içine lor peyniri pekmez ceviz cicibebe katıp veriyorum
sarmaliklahana Biri1 7.5 aylık kıızm 2-3 günde 1 veriyorum yarı yumurta sarısı. Kahvaltısını tek tek ürün yediriyorum her ürün için gecerli yani bişeyle karıstırmıyorum. En fazla peynir veya zeytin ezmesi ile beraber veriyorum kahvaltıda o da sonlar ayani artık bitirmeye yakın 😇
Irmakprensesinannesi Gokyuzumm yoo 1 yaşına kadr deil aslında doktora bağlı mesela kziim 8 ay 24 günlük yumurta beyazına doktor başlattı genlde 8 aydan snra yavaş yavaş azar azar baslatiyorlar 1 yas itibariyle tam yumurta veriyorlar
Aklimdasin Biri1 normalde 6.ayda vermek istedim bikaç denememde kustu sanırım ağır geldi. 1 ay hiç vermedim. 7.ayda sıkıntı olmadı o zamandan beri yer. 9.aydan beri beyazınıda veriyorum ilk zamanlar bisküvi labne ile karıstırıp verirdim haslanmıs kuru yemek sevmedi pek.Yağda yapıp yogurtla karıstırıp verıyordum sımdı 10,5 aylık her türlü yiyor.cogu zaman omlet yaparım öyle yer
Badiskom Biri1 içine ben sütümden ya da peynir altı suyu koyuyorum. Yoksa kuru kuru oluyor bence de. Bazen yağ da koyduğum oluyor haşladıkran sonra ezerken
Mehtap038 Ebe arkadasıma katı sekılde sarısını ver demıs kayısı kıvamı olmasın demıs bende ıkı gundur bunu dusunuyodum valla katı halde nasıl yutacakkı bebıs
Yldz4747 Mehtap038 iyice kaynatıyoruz sarısının yarısının yarısını çattalla ezip veriyorum yutuyor bazen de yoğutla karışrırıyorum
UcuBulunamayanBant Biri1 iyi haslanmis sadece sarisini veriyorum. Genelde sade veriyorum basta labne peynirle avokadoyla falan karistiriyordum ama kendimce yanlış yaptigimi dusundum bence herseyin tadina ayri ayri bakmask gerekiyor o yuzden sade veriyorum
AyazisMom Kayısı kıvamında haslanmis 1 tam sarısına pekmez , labne , karıstırabilirsin , bebe buskuvisi , avokado karıstırabilirsin benimki pekmez karıstırılmıs sekilde cok seviyor 2 gunde bir veriyorum
Kahvecolik Biri1 6 ayda sarısı ile başladım tek verdim ne kdr yiyebilirse 7. Ayda üç gün kuralı ile beyazınıda vermeye başladım genelde karışık omlet yapıyorum tarhanalı yoğurtlu, ıspanaklı, avakado peynır, yoğurt yulaf gibi gibi haşlama olursa salata yapıyorum domates salatalık avokado peynir dereotu yada pankek krepe katıp tüketiyo peyniride kendim yapıyorum şiden mayasıyla
minikmelegimmmm Biri1 hiç bulamaç yapıp karıstırmadım yumurtayı hep tek verdım ılk basta 6 aylıkken sarısını verdım bıraz anne sütüyle actım ılk zamanlar çünkü kuru oldugu ıcın bogazında kalıyordu daha sonra yavaş yavaş tek basına verdım omlet yaptım . 7. aydan sonra da kendı tercıhım dogru ya da yanlıslıgı her doktora göre degısır yumurta beyazı tattırdım uc gun kuralına uyarak alerjısı olmayınca beyazını da vermeye devam ettım sımdı hepsını yıyor 9 aylık
Aylnonr Biri1 6 bucuk aylıktı başkadım tadına baktırdım önce peynir yumurta sarısı bisküvi ıhlamur. Ayrı ayrı tattıtdım bunları şimdi 15 gündür bunları veriyorum sabah bisküviyi ıhlamurla ıslatıyorum yarım yumurtata biraz zeytinyağı atıp eziyorum peyniri de eziyorum. Kahvaktıya baçlatken ayrı ayrı her gün yediyorum baktım sıkıldı bitirsin diye hepsini tabakta karıştırıyorum hızlı hızlı veriyorum 😊
Urasali Aylnonr ıhlamurun bebeklere ne faydası var acaba ? Bide ıhlamur çayı mı paketli olanlardan ? Ben genelde su ile yapıyordum
Aylnonr Urasali hazmı kolaylaştırıyor bide rahatlamasını sağlıyo diye biliyorum gaz sorunu varsa ona iyi geliyo. Ben aktardan alıyorum küçük bi paket zaten çok az kullanıyorum sabahhları yarım çay bardağından az bitince tekrar taze alıyorum.