Kdrye Kızlar iki buçuk ay oldu doğum yapalı zaten 50-60 gün sürdü kanamam az da olsa geldi hep. Son iki haftadır birşey yoktu bugün adet oldum birde ağrılı bir şekilde. Sizinde böyle oldu mu. Bu arada ikinci çocuğum ilkinde 4 aylıkken olmuştum
2-cocuklu-hayat Kdrye İlkinde 7 buçuk aylıkken oldum. Şuan 5 ay oldu doğum yapalı ve daha hiç olmadım artık olmak istiyorum
1prenses2prensannesi 3.bebeğimi doğum yaptıktan 40 gün sonra düzenli oldum şaşmadı derken bu ay olmadım ve süpriz bir gebelik yaşıyorum (hap ile düzenli korunmama rağmen kaldım) bu ay hayallerimde spiral taktırmak vardı ki artıl doğumdan sonra bağlatmak kesin çözüm 😊
MerveAkty 1prenses2prensannesi hapla korunmakta rağmen mi? Bende aralıktan beri adet olmuyodum 3 gün önce oldum ama kahverengi akıntı gibi şimdi pembe gibi geliyor acaba yerleşme kanaması mi diye içim içimi yiyor . Peşpeşe doğum yaptım bitane daha kaldiramam😅
Kdrye Lavinia_21 emziriyor musın ? Emziren annelerin geç gelir diyorlar. Gerçi ilk çocugumu hep emzirdim 4. Ayda geldi bu yavrumuda hem emziriyorum hemde mama veriyorum sütüm az diye ondan mı oldu acaba bilmiyorum sütle alakalı mı kafamda deli sorular 😅