bebislimom Merhaba kizlar, 6 günlük taze anneyim. Sezeryan doğum yaptım. Korse kullanmaya sizler ne zaman başladınız acaba. Ara ara dikislerim sızlıyor cesaret edemedim henüz.
Merve99 bebislimom benimde 10 gün oldu ama hala iyi hissetmiyorum. Doktorum kendini zorlama 10 günden sonra kendini iyi hissettiginde kullanabilirsin demişti 😊
ayazco bebislimom 2. Gün eve çıktığımda babaannem taktırdı çok da iyi oldu 35. Gündeyiz göbeğime baya faydası oldu. Doktorumda 1 hafta sonra genel kontrol muayenemde iyi yapmışsın kullan dedi
bebislimom Merve99 benimde yarın kontrolüm var sorcam ama tak bile dese bı hafta daha takamam büyük ihtimalle 🤷🤷
ayazco bebislimom ben şimdilerde yeni yeni cikaricam biraz daha göbeğim insin diyorum 😂 ağrı olmadı çok şükür