Merhaba 1 yaş tahlilleride benim kızımın da yüksek çıkmıştı. Doktorumuz en iyilerden biridir sonsuz güvenirim bir sorun olmadığını zamanla dengeleyeceğini söyledi hatta ne güzel yumurtasını etini eksik etmemişsin dedi. Her gün bir yumurta diğer öğünlerde de mutlaka birinde et kıyma vs yer . 2 yaşa doğru tekrar bakarız demişti.