Merhabalar, bebeğimin çamaşırlarını kuru halde renkli / beyaz 30 derece ön yıkamalı ayrı yıkıyorum güneşte kurutuyorum. Deterjanım ve yumuşatıcımın markası green clean. Ancak tüm çamaşırları böyle sassı sassı kusmuklu gibi kokuyor ve bu bir türlü geçmiyor. Deterjandan mı yoksa yıkama yaklaşımımdan mı bilmiyorum. Benzer durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı?