Hck00 sarimsagi yogurdunuza rendeleyip yiyin ya da minik dograyip yutun ilaca gerek kalmaz sutten sarimsak bebeginize gecer ve bagisikligi guclenir kolay hasta olmaz ben gribi o sekilde ayakta atlattim bebegime de gecmedi cok sukur eger daha kucukse ilerde ek gidaya gecince 7. Aydan itibaren bebeginizin yogurduna ya da meyve puresine de rendeleyebilirsiniz kucuk bi miktar bu sayede ona da hic ilac kullanmazsiniz hasta olmaz🌸🙏🏻