elfsnmz-141 Doğumdan sonra tüylerimin azaldığını fark ettim artması gerekmiyor mu normal mi acaba tekrar artış olur mu?
ikinci_yeni elfsnmz-141 hayır benim de azaldı hamilelikte çok tüylenmişti her yerim sakalım çıkıyordu nerdeyse allahtan geçti kendiliğinden