BeyzaN77 benim kızımda sadece 2 haftalık bende aynı problemi yaşıyorum, sezeryan oldum. Rahmim bağırsaklarıma yapışmış ameliyatta spinalden sonra bide genel anestezi verip uyuttlar beni. Ameliyat süresi ayrıca auyanana kadar da bebeğimin kan şekeri düşmüş mama vermişler,sütüm yok denecek kadar azdı bide iki gün hastanede kaldım. Bebek hemşiresi tutturdu sütün var emzir diye ama yok dedim çocuk aç ağlıyor pompa getirin çekeyim de vereyim diye yalvardım yok dediler sütün var. Eve geldim pompa ile çektim 10 cc bile çıkmadı çocuk nasıl doysun, iyiki sarılık olmadı ya :( bende mama aldım gelene kadar mama verdim. Sütüm geldi ama bu seferde kızım memeden gelen sütün biberon akışkanlığında olup ağzına dökülmesini istiyo. Memeyi ağzına veriyorum bekliyor ki dökülsün diye emmiyo. Sonra çıldırıyo ağlıyo. Ayağa kalkıp hop hop yaparak sakinleştirip ağzına bi daha tıkıyorum ama ne fayda az biraz emiyo sonra itiyo kendini 😪