Hanımlar haziran seminerine 1 yaşındaki kızımı da götürmek istiyorum,ama ben tek onu zapt edemem.okulda delirtir beni,eşim de öğretmen aynı ilçede kadrolu öğretmeniz farklı okullarda,eşim benim okulumda seminer alabilir mi veya ben onun okulunda? İkimiz olmadan seminer çok zor geçer.bu durmda ne yapmamız gerek, mesela eşimin benim okulumda alması için.bide müdürler itiraz edebilir mi bu duruma