merwee89 Kızlar ılk annelıgım bırazda evhamlıyım.2 ay 14 günlük oglum var.sureklı etrafı ızlıyor gülüyor bazen bı noktaya bakıyor sonra gerı etrafı ızlemeye devam edıyor.Bazen baktığı noktada gülüyor sesler çıkarıyor konusur gıbı.. kendı kendıne gülmesi normal mi endıselenmelımıyım?
Ondina merwee89 görüş mesafesi artıyor ve netleşiyor, etrafı incelemeye başlıyor bebişte. Benimki de aynıydı, şimdi onunla konuşurken cevap verir gibi sesler çıkarıyor. Doktor bebeğinizi karşınıza alıp onunla bol bol konuşun dedi.
merwee89 Ondina evet onu cok yapıorum etrafı ızlese bıle bana dönmesini sağlamak için be hep konuşuyorum bı bakıyorum dönmüş bana bakıp gülüp karışlık verır gıbı ses çıkarıyor..🤭 gerçi sonra gerı baktığı noktaya kafasını cevırıp ilgiyi kesıyor benden ama🙄
Danlacann merwee89 kiminle gülecek ki kendi kendine Güler tabi 🫣 hatta meleklerine gülüyor derler bu aylarda ☺️ Olabilecek en normal şeylerden biri endişe etmeyin
merwee89 Danlacann valla canım nettede forumda da oyle çok hastalıktan bahseden varkı yok otızm vs gibi insan evhamlı bıde deneyimsiz olunca aklına hersey gelıyo. bı bakıyorum bı hareketini okuduğum bı yazıyla bağdaştırmısım🤦♀️
Ondina merwee89 benimki de keşke konuşmadan sonra gözünü benden ayırsa, gözü hep bende tuvalete giderken bile izin alıyoruz bebeden 😂 yemek yedirmiyor mutfağa bi geçiyorum çığlık kıyamet görende çocuğa birşey yapıyorum zanneder 😂
Danlacann merwee89 evet o konuda haklısın burda görünce insan normal olan çocuğunun hareketini bile sorguluyor bazen 🤦🏽♀️ Ama endişelenme çok normal etrafı kendini keşif zamanı bol bol göz teması kurup konuş 😊
Moonlightttt merwee89 bebeklerin hepsi yapıyor bunu doğal bir şey canım. Aklına korkutucu şeyler getirme. Bazen gece ben korkardım 😂🤭
Aloneeee merwee89 kız normal tabi sakin ol😂 benim 5 yaşında kızım var hayali arkadaşı oldu bi kaç gündür yanında geziyor sürekli bi de bana kızıyor sen görmüyor musun onu diye 🙈 aklım çıkıyor evde. Seninki bebek yapması gerekeni yapıyor ztn bir sorunu olduğu İçin değil normal olduğu İçin
merwee89 Aloneeee yaa anneme telefonda diyince oda normal saglam çocukta sorun arıyorsun dıye kızdı 😂 burda okuduklarım etkilıyo benı
frknmomy merwee89 aynı bende sizin gibiyim olumsuz bişey okusam hemen covukarimi gozlemliyorm 🤣🤣🤣🤣 eşimde artık şu elhamli hallerinden kurtul diyor
frknmomy merwee89 cok normal benim bebegimde 1.5 aylık oda öyle şuan 5 yaşında oglum var oda o aylarda öyleydi 😄
merwee89 frknmomy banada hem eşim hem annemm..sureklı çocukta bısey arıyosun çocuğu kendı haline bırak diyorlar 😂