Azraasli ilk zamanlar yapıyordu sonra biranda yapmaya başladı. 3 gün boyunca hiç yapmadı ve sadece anne sütü alıyordu bizde normal diye doktora getirme ihtiyacı duymadık. Ama ağlaması hiç durmamaya başladı sürekli ıkınmaya başladı ve en önemlisi meme reddi gibi bişey yaşadık. 6 saat hiç durmadan ağladı bi gece dayanamadık artık acile gittik. Ultrason çekildi ve gazdan bağırsakların genişlediğini söylediler o yüzden emmediğini söylediler onun üzerine kendi doktorumuza gittik ordan cerraha.
Makat darlığı varmış günde bir kere çok sıcak olmayan suya sok belden aşağısını ve kulak pamuğunu sarı kantarona batır makatına hafif hafif sok baktın yapmıyo karnına masaj yap tekrar dene dedi ve küçük ter havluları varya ağız mendilinin boyu kadar minik onu ısıtıp karnına koydum ve nbl probiyotik kullandım ki hala kullanıyorum, günde bir kerede olsa artık kendisi yapıyor tuvaletini. Ben sadece çok gaz sıkıştırırsa müdahale ediyorum artık.
Cerrahın bize dediği herkes size biley aöyler yok öyle yapmayın böyle yapmayın diye eğer çevrenize inanırda dediklerimi yapmazsanız faturayı çocuğa kesersiniz dedi bizde ı yüzden ne dediyse yaptık kurtardı çok şükür