Annesizanne hiç kuru kalkacak diye beklemeyin , genetik bı durum bu . Benim iki çocuğum da geceleri bezinden taşarcasına çiş yaparken öğrendiler tuvaleti. Sonrasında gece de tutmaya başladılar . Şuan da yaklaşık 1 aydır kızma çiş eğitimi veriyorum , daha bezi cikarmadik. İlk günler kakasını yaparken saklandığında farkedince götürüyordum. Yarısı beze , yarısı tuvalete gidiyordu😁 çiş hiç yapmıyordu ama ben sabah akşam sureklu götürdüm. Sonra goturdukce çişini de yapmaya başladı. Şimdi kendisi çiş var tuvalete gideyim diyor. Klozet üzeri adaptör aldım ,o şekilde zorlanmadan yapıyor. Ama hala bezine de yapıyor. Bayram sonrası bezi çıkaracağız bakalım . Bukadar ilerleme kaydetmişken geri dönmekten çok korkuyorum çünkü bu gunlerde inadı üstünde. Çiş var diyor ama gitmek istemiyor. Tam 2 yaşında . Sendromlarimiz başladı