Mervealperen Kızlar buzluğumda tavuk vardı 12 sinde atık olmuş bugün pişirdim fakat iftara yetiştirmek için hızlı hızlı yaptım tam pişmemiş orta halli yani 4 5 çatal aldım üstlerinden içinde farkettim emziriyorum bir sıkıntı olurmu ya 😔
ikinci_yeni Mervealperen tarihimi geçmiş anlamadım 12sinde atık? Tam pişmemiş tavuk yemeyin pişrdiğinizde de 2 gün içinde tüketin mutlaka
Mervealperen ikinci_yeni buzluktaydı 12 sinde tarihi geçmişti pişirdim ama orta halli pişti ne çok pişmiş ne çiğ arasında birşey 4 5 çatal aldım sadece