Selam kızlar 3 aylık bebeğim var önceleri kolik zannediyordum çünkü hep aynı saatlerde ağlayıp aç olsa bile emmiyodu 7 8 gibi başlayıp 12 1 gibi susuyodu o da en son yorgunlukla emip uyuyodu anlayamıyodum koliktir dedim ama bu gün mamayı verdim cok cok çekti uyudu sütüm var neden böyle yapıyor olabilir emzirmek istiyorum daha sonrasında tamamen reddeder diye korkuyorum