Defneda_m Kızlar göğsümde süt kabarcığı çıkmış halbuki çok sütüm de yok internette çok sütten olabilir demiş acıyor bekledim kendiliğinden duzelir diye ama geçmedi emzirme yaptım süt sağma makinesi kullandım ama hala patlamadı napicam bilmiyorum
Tugcecim Temiz bi enjektör iğnesiyle patlatmayı deneyebilirsin hafifçe zarar vermeden sonrada pamukla suyla hafifçe sildir istersen bende de olmuştu bi kaç kez böyle emerken ayrı acıyodu emmediğinde bile sızım sızım sızlıyodu ağrıyodu