sinemtokcan bende ölümden döndüm diyebilirim ameliyathanede doktor bebek iyi ama anneyi kurtabilecekmiyiz dedi yanımda hatta sizede çok geçmiş olsun rabbim çocuklarımıza bağışlamış bizi. Banada alfamet başlamıştı emzirdiğim içim günde 4 defaydı benimde aynen ama sonrasında bi kaç aya düzelmezse doktora git dedi bana dahiliyeye gittim işte takip ediyorum hergün tansiyon aletiyle yaşıyorum yani bakalım ama insanın yaşam kalitesini düşürüyo gerçekten kafaya takıyo insan sizinde yaşınız çok gençmiş